Оптимізація сайту під пошукові системи (SEO) є вкрай важливою для того, щоб залучити більше органічного трафіку. Проте багато власників сайтів роблять типові помилки, які знижують їхні позиції у видачі та призводять до втрати потенційних відвідувачів.

За оцінками експертів, понад 60% сайтів мають ті чи інші SEO проблеми. І хоча деякі з цих проблем не так сильно впливають на рейтинг, інші можуть заподіяти значної шкоди та змусити сайт швидко втратити свої позиції.

У цій статті ми розглянемо найпоширеніші SEO помилки, яким слід уникати за будь-яких обставин. Крім того, пояснимо чому саме вони негативно впливають на рейтинг сайту в очах пошуковиків. Завдяки цим знанням, ви зможете попередити або виправити подібні проблеми на власному ресурсі.

Помилки в контенті

Однією з найпоширеніших SEO помилок є проблеми, пов’язані з контентом на сайті. Адже саме якісний та унікальний контент відіграє вирішальну роль для просування сайту в пошукових системах.

Поширені помилки в СЕО

Дублювання контенту

Одна з найгірших речей, яку ви можете зробити з контентом на своєму сайті – це скопіювати його з інших джерел або створити дубльовані сторінки в межах ресурсу. Гугл та інші пошуковики розглядають дубльований контент як спам і можуть штрафувати за нього сайт, знижуючи його позиції або навіть виключаючи сторінки з індексу.

Відсутність унікальних текстів

Ще однією поширеною помилкою є створення сторінок без унікального контенту. Наприклад, використання лише загальних фраз або коротких описів товарів чи послуг замість повноцінних статей. Такі сторінки, як правило, мають дуже низьку цінність для користувачів і їх швидко випереджають конкуренти з якіснішим контентом.

Недостатня оптимізація текстів

Ще одна поширена помилка – це відсутність оптимізації текстів під ключові запити, за якими ви хочете залучати відвідувачів. Якщо ключові слова неправильно розподілені по тексту або їх занадто багато/мало – це негативно вплине на позиції сайту у видачі.

Щоб уникнути проблем з контентом, переконайтеся що всі тексти на сайті унікальні та оптимізовані. Уникайте будь-якого дублювання матеріалів як на своєму сайті, так і з інших джерел.

Технічні помилки

Крім проблем з контентом, існує ціла низка технічних недоліків, які також можуть негативно позначитися на SEO сайту. Хоча їх, як правило, складніше помітити на перший погляд, вони однаково вкрай шкідливі.

Погана індексація сторінок

Одна з найпоширеніших технічних помилок – це проблеми з індексацією окремих сторінок чи розділів сайту пошуковими системами. Через помилки у коді або неправильні налаштування роботи не можуть проіндексувати частину контенту, що призводить до втрати потенційного трафіку.

Повільне завантаження сайту

Ще одна розповсюджена проблема – надто довге завантаження сторінок сайту. Якщо сайт грузиться довше 2-3 секунд, користувачі просто йдуть геть, а Google знижує рейтинг такого ресурсу. Оптимізація швидкості завантаження допомагає вирішити цю проблему.

Помилки 404 (Сторінка не знайдена)

Занадто багато помилок 404 (коли користувач потрапляє на неіснуючу сторінку) також може негативно позначитися на репутації сайту в очах Google. Вони свідчать про недбале ставлення веб-майстрів до ресурсу та про наявність проблем з оптимізацією.

Регулярно перевіряйте свій сайт на наявність таких та інших технічних недоліків і оперативно їх усувайте, щоб утримувати хороші SEO позиції.

Посилання

Посилання з інших сайтів відіграють дуже важливу роль в просуванні вашого ресурсу в пошукових системах. Однак при роботі з ними також легко припуститися ряду типових помилок, які здатні поховати SEO сайту.

Недостатньо зовнішніх посилань

Якщо на ваш сайт вказує занадто мало зовнішніх джерел або взагалі жодного, це серйозна проблема. Google розглядає кількість та якість донорських посилань як один з головних факторів авторитетності ресурсу та його подальшого просування в Топ.

Посилання з сайтів з поганою репутацією

Не менш небезпечно, коли ваш сайт отримує посилання з ненадійних ресурсів, які самі знаходяться під підозрою у Google. Це може розцінюватися як спроба штучного та недобросовісного просування, що також негативно вплине на репутацію вашого ресурсу.

“Мертві” посилання

Також поширена ситуація, коли пошукова система знаходить посилання на сторінки, які вже були видалені або переїхали за новою адресою. Такі “мертві” посилання дуже розчаровують користувача, який переходить за ними, тому їх бажано мінімізувати чи взагалі ліквідувати на своєму сайті.

Приділяйте велику увагу перевірці як внутрішніх, так і зовнішніх посилань на сайті для підтримки його стабільного та якісного просування в пошукових системах.

Висновки

Отже, ми розглянули найпоширеніші SEO помилки, яких варто уникати, аби не втратити своїх позицій та органічного трафіку з пошуку.

До таких помилок належать:

Уникаючи цих та інших розповсюджених проблем, ви зможете підтримувати стабільно високі SEO показники свого сайту та отримувати все більше органічного трафіку з пошуку.

Радимо регулярно проводити SEO аудит сайту та оперативно реагувати на можливі недоліки, щоб утримати лідируючі позиції в конкурентній ніші. А в разі серйозних проблем - не соромтеся звертатися до професіоналів.